niedziela, 19 września 2010

Problem sam się rozwiązał :)))))

Przed chwilą dostałam maila od Klaudyny, poza tym każda z Was też dostała od niej maila. Ja dostałam maila następującej treści:

Przepraszam, ale niestety muszę zrezygnować z przyczyny problemów osobistych, nie daję rady. mam w domu kanwę tylko Heleny, więc jak tylko dotrę do domu (ok. pt) wyślę ją natychmiast do Agnieszki.

Bardzo przepraszam, za nieodpowiedzialne zachowanie.

Klaudyna


Ciesze się, że się wreszcie odezwała. Napisałam do niej, że jeśli nie zrobiła jeszcze leżaczków na kanwie Helenki, to żeby odesłała kanwę z powrotem do niej, a jak zrobiła leżaczki to niech wyśle do Agnieszki.

Tylko teraz pozostaje pytanie kto zajmie jej miejsce?? Helenko, czy podejmiesz się robić za Klaudynę obrazki tak jak pisałam w mailu do mnie?? Bo jak nie to poszukamy nowej osoby...

Dziś wyjeżdżamy z nad morza na działkę, więc przez tydzień nie będę miała dostępu do internetu. Macie czas na podjęcie decyzji. Jak wrócę do domu, postanowimy co dalej.

Do zobaczenia

4 komentarze:

  1. Oczywiście, że się zgadzam. Już robię następny obrazek na kanwie Milenki, i prześlę do Agnieszki. Postaram się to zrobić w tym tygodniu. Pozdrawiam. Helenka50.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli nie będzie chętnego na miejsce Klaudyny, to proponuję, aby zabawa dalej "leciała" do przodu - wtedy ostatni obrazek każda z nas wyhaftuje sama na swoim własnym materiale.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak fajnie,że coś się wyjaśniło,już szczerze mówiąc byłam załamana, a teraz przyszła nadzieja,że znowu zaczniemy kolejne xxx,czekam z niecierpliwością na kanwy.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dobrze, że sprawa się wyjaśniła:)Zgadzam się z Aggaw - jeśli nie znajdzie się chętna osoba, każda z nas wyszyje ostatni obrazek sama... To przecież nie problem:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy