poniedziałek, 17 stycznia 2011

Rosse5 - obrazek czwarty i szósty

Na początku grudnia dostałam od Beatki dwie kanwy - Helenki i Milenki. Początkowo miałam ambitny plan wysłać je dalej przed NOwym Rokiem, ale jednak przeceniłam swoje możliwości czasowe.

Dziś jednak obrazki są już gotowe, wpisy w notatnikach zrobione i sądzę, że najpóźniej w środę polecą w dalszą drogę:)

Na kanwie Helenki wyszywałam obrazek czwarty - a jest to brodziec - obrazek malutki i całkiem przyjemny:) Szybciutko się wyszywało:



A oto cała kanwa Helenki:


Z kolei na kanwie Milenki wyszywałam już szósty obrazek - trochę bardziej skomplikowany, ale również bardzo sympatyczny. Po dodaniu konturów naprawdę mnie zauroczył:


I kanwa Milenki w całości - wygląda już bardzo okazale:)


Pozdrawiam cieplutko:)

2 komentarze:

  1. śliczne... już się nie mogę doczekać końca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląda, .... ja też nie mogę się doczekać końca. Czekam na następne kanwy od Milenki. Helenka50.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy