wtorek, 27 marca 2012

Rosse5 - leżaczki po raz drugi

Witajcie:) To znowu ja :)
W niedzielę mój synek odsypiał odwiedziny gości;) a ja dzięki temu miałam trochę czasu na wyszywanie i udało mi się dokończyć leżaczki na kanwie Beatki. 
Myślałam, że wyszywanie po raz drugi tego samego obrazka będzie nieco monotonne, ale wcale tak nie było. Mało tego - wydawało mi się nawet, że obrazek wygląda nieco inaczej - choć to nie bardzo możliwe;P



Leżaczki już poleciały w świat.

Pierwsza kanwa Beaty zaginęła bez wieści na samym początku zabawy, dlatego teraz tym bardziej mam nadzieję, że tym razem zabawa zakończy się dla Beatki pomyślnie.

2 komentarze:

  1. Czekam zatem na przesyłkę i jutro zabieram się za obrazki na dwóch pozostałych kanwach;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiem, jak się wyszywa leżaczki po raz drugi. Zwłaszcza, że jest to jeden z większych obrazków w RR. Na kanwie hanulka dziabałam je po tym, jak gosiacich wypadła.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy