środa, 21 kwietnia 2010

Witajcie!!

Witajcie, wpadłam na pomysł - jako organizatorka - żeby założyć bloga o haftowaniu naszego cudownego morskiego obrazka :)
Mam nadzieję, że mój pomysł wam się podoba...
Tutaj każda z nas będzie mogła pokazać postępy w swojej pracy, zadać pytanie budzące jakieś wątpliwości lub komuś pomóc...

Mam tylko jedną prośbę!!

Jak będziecie zamieszczały swoje posty, zacznijcie w tytule od nicku, a potem po przecinku możecie pisać dalej tytuł. I podobnie na dole pod okienkiem edytora, jest taki pasek do wpisywania etykiet postów. Tam też prosiłabym o wpisanie nicku i nr obrazka, którego post dotyczy, bądź innej sprawy oczywiście.

Proszę także, oczywiście kto ma, dodać link do swoich blogów.
Jeśli któraś z was będzie miała problemy służę pomocą...

Myślę, że to tyle tytułem wstępu...

Życzę Wam dobrej zabawy i duuużo czasu na haftowanie :)

1 komentarz:

  1. Dobry pomysł Beatko :)
    A wiesz, że można współtworzyć bloga ze swojego własnego konta ?? Wtedy posty byłyby podpisywane nickiem autora :) Wystarczy tylko wysłać zaproszenia do współtworzenia. Wtedy każda posługuje się swoim hasłem i swoimi danymi. A linki do blogów można pododawać od razu przy naszym nicku :)
    Oczywiście to tylko moje luźne sugestie, nie zrozum to jako jakieś narzucanie ;)
    Ewa (JEWA BI)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy