wtorek, 17 sierpnia 2010

Jewa BI - obrazek 1

Z pod Waszych igiełek wychodzą już kolejne obrazki, u mnie na kanwie RR Nadmorskie Wspomnienie ciągle pierwszy obrazek.
Prezentuje się tak:



Muszelki wyszywało mi się dość przyjemnie, niestety lina była podobnie jak taśmy w moich RR- ach z serii "A Dictionary of.... " troszkę męcząca, szczególnie jej kontury.



Udało się jednak wytrwać do końca i zrobić ją całą.

Moja kanwa wyleciała ode mnie w takim stanie:


Oczywiście nie obyło się bez pomyłki, którą dojrzałam za późno. Przesunęłam muszelki za daleko w prawo o 1 krzyżyk :( Mam jednak nadzieję, że nie będzie to Wam sprawiało dużego problemu.

Cierpliwie czekam na kanwę od Eliziutki by móc wyszywać kolejny obrazek i gonić Was dziewczyny ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy