wtorek, 3 sierpnia 2010

Rosse5 - Obrazek trzeci - muszelka

Witajcie:)

Co prawda termin na wyszycie trzeciego obrazka jest jeszcze dłuuugi, ale postanowiłam nie czekać;) i dziś usiadłam do kanwy JAgnieszki. Obrazek trzeci jest malutki, przyjemnie i szybko się go wyszywa - zajęło mi to raptem 1,5 godziny.


Wygląda tak:


I jeszcze wszystkie trzy obrazki:

Pozostało jeszcze zrobić wpis do notatnika:)

Mam jeszcze takie pytanie - czy wyjaśniła się sprawa z kanwą, na którą czekała JAgnieszka?

Pozdrawiam serdecznie:)

3 komentarze:

  1. muszelka urocza... ja na razie jeszcze nic nie dostałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna muszelka,miło mi,że już ją wyszyłaś:);niestety nie dostałam kanwy od Klaudyny,nie otrzymałam też żadnej odpowiedzi na mojego maila:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm Może w takim razie warto zastanowić się co dalej? Żeby wszystkie kanwy nie utknęły w jednym miejscu?

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy