wtorek, 18 maja 2010

Gapa ze mnie:(

Wyszyłam pierwsze muszelki i sznur i wysłałam do Beatki,ale się zagapiłam i nie zrobiłam zdjęć:( Mogę wstawić zdjęcia sprzed kilku dni,na których widać jakiś etap ;a pozostałe zdjęcia jeżeli mogę prosić:pliz,pliz,pliz:) to wstawi Beata:)
W takiej zabawie biorę udział czwarty raz i bardzo spodobał mi się ten obrazek ale coś nie bardzo mogłam się za niego zabrać. Najpierw wyszyłam dwie muszelki jeszcze w marcu a na kolejne xxx musiałam czekać kilka tygodni bo jakoś wpadały mi w ręce inne projekty. Krzyżykuje się bardzo miło ale wieczorami niestety niewiele widzę na kolorowym wydruku i niestety tylko w dzień mogę coś zrobić ; na szczęście dni są coraz dłuższe więc mam nadzieję,że kolejne części będą szybciej przybywać.

1 komentarz:

  1. wow... już się nie mogę doczekać jak dostanę hafcik :) no i oczywiście zrobię mu zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy