niedziela, 16 maja 2010

Rosse5 - Obrazek pierwszy i błąd

Żeby coś pogmatwać na samym początku zabawy to trzeba być mną... Ukończyłam pierwszy obrazek i byłam niezwykle dumna bo bardzo mi się podobał. Wyjęłam kanwę Beatki, żeby porównać i zobaczyć, czy niczego nie pominęłam i co??

To co zobaczyłam zbiło mnie z pantałyku...Na muszelkach (2 i 3) zamiast białych półkrzyżyków zrobiłam całe. Nie wiem jakim cudem udało mi się to przeoczyć... No cóż, jako że to moja kanwa, postanowiłam tego nie pruć, po prostu moja od początku będzie inna;) Obiecuję na obrazkach kolejnych uczestniczek nie popełnić tego błędu, już sobie zaznaczyłam symbol tego koloru czerwonym mazakiem - teraz nie uda się pomylić;)

No to pokazuję te moje wypocinki:)

2 komentarze:

  1. ładnie wyszło i nic nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki:) Z daleka nie widać;)No trudno, szkoda mi było tego pruć i tak zostało i szczerze mówiąc podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy