środa, 7 lipca 2010

Jagnieszka,pytanie

Wydawało mi się ,ze jestem osobą dość spokojną i cierpliwą ale mamy już 07.07 a nadal nie dotarła do mnie kanwa,którą miałam wyszyć do 19.07 w związku z tym mam pytanie,czy ktoś wie co się dzieje? Wiele czasu myślałam nad tym czy pisać bo przecież to tylko zabawa ale trochę mnie to osłabia i wiem i rozumiem,że każda z nas ma obowiązki i można nie mieć czasu ale każda z nas również zobowiązała się do brania udziału w tej zabawie. Ja wyszywając pierwszą cześć też zrobiłam to na ostatnią minutę ale wiem,że można. Nie wiem czy tylko ja tak mam,ale biorę udział w takiej zabawie po raz kolejny i jestem załamana tym ,że osoby,które się zgłosiły nie wywiązują się z umowy i nie wiem czy warto było? Co dalej? Czy mam nadal czekać na kanwę ,czy dać sobie spokój?

5 komentarzy:

  1. ?? Może wypowie się na ten temat klaudyna, która miała wysłać do Ciebie kanwę? Może powinnaś skontaktować się z nią mailowo? Nie wydawajmy póki co sądów, może to poczta zawiodła?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jagnieszko - czasem bierzemy na siebie zbyt duzo obowiązków i nie przewidzimy wszystkiego. Myśle że spokojnie można poczekać lub napisac maila do osoby od której miałas otrzymac :)

    Pozdrawiam Elziutka

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli macie maila do Klaudyny,to poproszę:)nie wydaję sądów jedynie badam sytuację;
    a co do mojego pytania,to również chodzi mi o to czy wszystkie dostałyście i wysłałyście swoje prace,czy tylko ja nie dostałam swojej? bo raczej tu nie można znaleźć odpowiedzi i nie wiadomo czy coś się dzieje i chętnie przyjrzałabym się innym pracom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oto adres klaudyny podany przez Beatkę

    k.brzozecka@gmail.com

    Ja dostałam pierwszą przesyłkę z muszelkami, wysłałam swoją, za chwilę dostanę kanwę z drugim obrazkiem bo wiem że już Beatka wysłała, pewnie jutro przyjdzie, ja zrobione przeze mnie leżaczki wyślę w przyszłym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za adres maila,bo u mnie niestety nie wydrukowały się adresy mailowe no i mam problem:(

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy