wtorek, 6 lipca 2010

Rosse5 - Leżaczki

Witajcie:)

Postanowiłam sobie, że tym razem nie będę sie guzdrała do ostatniej chwili i choć zaczęłam wyszywać drugi obrazek na kanwie Beatki już na początku czerwca (Beatka przysłała mi kanwę bardzo szybko:), to z racji braku czasu związanego z pisaniem pracy mgr, skończyłam go dopiero dzisiaj.
Najpierw wyszyłam cały obrazek i oglądając go tak bez konturów stwierdziłam, że jakoś tak nawet mi się specjalnie nie podoba, zresztą - zobaczcie same:

Ale za to z konturami - to zupełnie co innego:D

Oczywiście popełniłam błąd, widoczny przy brzegu parasola, bo chyba żadna moja praca nie obejdzie się choćby bez jednego pomylonego krzyżyka - i tu również - zamiast czerwonego jest niebieski;) mam nadzieję, że mi Beatka wybaczy tę drobną pomyłkę;P

I na koniec całość Beatkowego Nadmorskiego Wspomnienia - czyli obrazków sztuk dwie:)


Jeszcze tylko wpis do notesiku i kanwa poleci w dalszą drogę:)

A jak Wasze postępy, dziewczyny?

2 komentarze:

  1. Cudowne. Jednak te kontury to dopiero dopełniają całość, a tak ich nie lubiłam. U mnie 2 obrazeczek dopiero w fazie planów. Pozdrawiam. Helenka50.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy