piątek, 19 listopada 2010

bebezet, luka

Klaudyna przestała się z nami bawić - i dobrze, bo jak się naczytałam ile narozrabiała w innych zabawach to aż mi się włos na głowie zjeżył... tylko teraz ja nie wiem co mam haftować... dostałam od Agnieszki kanwę Helenki. Na tej kanwie Agnieszka zrobiła obrazek 2 czyli ten, który normalnie robiłaby Klaudyna, bo Helenka ją o to poprosiła. Tylko teraz ja nie wiem, który mam zrobić... 3 czy 4 tak jak powinnam z pominięciem Klaudyny... umawiałyśmy się tak, że wszystkie obrazki Klaudyny będą pomijane, więc już nic z tego nie rozumie. :((( A do tego teraz Agnieszka robi prawidłowy obrazek nr 4 na kanwie Milenki... Chyba ktoś będzie musiał coś robić dwa razy :( albo ja zgłupiałam i coś mi umknęło :((((( Może ktoś mi pomoże w ustaleniu prawidłowego toku rozumowania?!!

3 komentarze:

  1. Rzeczywiście zrobiło się zamieszanie. Może policzmy który obrazek na której kanwie miała zrobić Klaudyna i zostawmy go - każda sobie go sama wyszyje na końcu - na kanwie Helenki zrób 4 obrazek tak jak powinno być w kolejności, na kanwie Milenki piąty. Taka jest moja propozycja - czekam na opinie pozostałych dziewczyn. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że tak mało nas tu zagląda :(

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie:( albo zagląda tylko nie pisze...

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy